شهرداری در مدیریت،جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب تنهاست

نشست هم اندیشی راهکارهای مدیریت سگ های بلاصاحب با حضور شهردار ،معاونت خدمات شهر و فضای سبز ، معاون اداره دامپزشکی ، نماینده اداره بهداشت ، رییس بیمارستان دامپزشکی و جمعی از حامیان حیوانات در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری علی آبادکتول ؛ نشست هم اندیشی راهکارهای مدیریت سگ های بلاصاحب با حضور شهردار ،معاونت خدمات شهر و فضای سبز ، معاون اداره دامپزشکی ، نماینده اداره بهداشت ، رییس بیمارستان دامپزشکی و جمعی از حامیان حیوانات در دفتر شهردار برگزار شد.
در این نشست محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول گفت: در برنامه جمع آوری و مدیریت سگ های بلاصاحب قرار و توافق بر این بود بخش خصوصی و دولتی همکاری کنند،اما تا الان هیچ کدام در کنار ما نبودند.
کوهستانی در ادامه گفت: در برنامه جمع آوری و نگهداری از سگ های بلاصاحب قبول داریم با نارسایی هایی مواجهیم،اما شهرداری به تنهایی نمیتواند همه ی بار این کار را برعهده بگیرد،تا الان هم هر اقدامی طی یکماه گذشته انجام شده شهرداری به تنهایی عمل کرده است.
محمد کوهستانی شهردار علی آبادکتول اضافه کرد: این جلسه برای بنده ارزشمند است،انتظار داریم خروجی این جلسه یک برنامه‌مدون و عملیاتی باشد که بر اساس یک نقشه راه پیش بریم،تا مشکلات را مرتفع کنیم.
شهردار علی آبادکتول در ادامه گفت: در مباحث درمانی بیمارستان دامپزشکی و شخص دکتر احمدی و اداره دامپزشکی کمک کردند به ما و در بحث تغذیه هم،مدیریت تات مارکت همکاری مناسبی با شهرداری داشتند و از این جهت من تشکر میکنم،اما برای اینکه این برنامه به شکل مطلوب انجام شود نیاز به یک اهتمام جدی تر،همه جانبه و فوری است.