احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان 73 هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بوستان ۷۳ هکتاری کرامت و به ویژه باغ بانوان این بوستان باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از بوستان ۷۳ هکتاری «کرامت»، با بیان اینکه در این پروژه، باغ‌های مختلفی تعریف و طراحی شده، اظهارکرد: از جمله این باغ‌ها، باغ‌ بانوان بوستان کرامت است.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی و برآورد صورت گرفته، تاکید جدی ما بر این بوده که اولین باغ بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، باغ بانوان باشد.

سلیمی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدای فعالیت خود تاکنون، توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های تفریحی، ورزشی و فضای سبز ویژه بانوان داشته و با همین نگاه، سایت‌های ویژه بانوان در بوستان‌های متعددی از سطح شهر ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اتمام و بهره‌برداری از باغ بانوان بوستان کرامت، همت جهادی را در شهرداری می‌طلبد و شهردار و معاونان شهردار باید بیش از پیش پای کار تکمیل پروژه باشند تا شاهد پیشرفت و ساخت آن باشیم.

سلیمی گفت: طراحی‌های خوبی در بوستان کرامت صورت گرفته و پیمانکار هم مستقر شده و درحال اجرای پروژه‌ است؛ بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت شهرداری قرار گیرد.