نهضت احیای محله با عنوان طرح نام

آغاز نهضت احیای محله با عنوان «طرح نام» و با اولویت محله های کم برخودار به همت شهرداری سمنان به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات، تشریفات و امور بین الملل شهرداری سمنان، نهضت احیای محله با عنوان «طرح نام» و با اولویت محله های کم برخودار به همت شهرداری سمنان آغاز شد. این طرح صبح […]

آغاز نهضت احیای محله با عنوان «طرح نام» و با اولویت محله های کم برخودار به همت شهرداری سمنان

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات، تشریفات و امور بین الملل شهرداری سمنان، نهضت احیای محله با عنوان «طرح نام» و با اولویت محله های کم برخودار به همت شهرداری سمنان آغاز شد.

این طرح صبح امروز با حضور دکتر موسوی شهردار سمنان، مهندس خراسانیان رئیس شورای اسلامی شهر، دکتر صباغیان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سمنان، دکتر بابایی شهردار منطقه یک، مهندس ذوالفقاری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و مهندس محمودرضا دارایی مدیر امور گردشگری و بافت تاریخی با حضور در محله کهنه دژ آغاز شد و حاضرین به همراه تعدادی از شهروندان و معتمدین از نقاط مختلف این محله بازدید نموده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«طرح نام» شامل حوزه های عمرانی و بازآفرینی شهری با محوریت هویت بخشی به بافت تاریخی و ارتقای کیفیت زندگی و فعالیت های شهری و شهروندی می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات، تشریفات و امور بین الملل شهرداری سمنان، دکتر بهرامی فرماندار سمنان به همراه مهندس میرشریفی مدیر منطقه سه شهرداری سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مدیر آبفا از مجتمع آموزشی بوستان بازدید نمودند.در این بازدید مسئولین حاضر به بررسی مشکلات و رفع موانع پیش روی این مجتمع آموزشی پرداختند.