شهردار شهرکرد

نقش بانوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی پررنگ‌تر شود

شهردار شهرکرد گفت: نقش بانوان و دختران باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی پررنگ و در راستای حضور و مشارکت آن‌ها سرمایه‌گذاری شود‌.

به گزارش شهرداران، محمدحسین واحدیان در برنامه جوانه‌های نور با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه فرهنگی اظهارداشت: مجموعه شهر به عنوان یک موجود زنده هم کالبد و هم روح دارد و همانگونه که شهر نیاز به رسیدگی در حوزه سخت‌افزاری دارد و به شکل و ظاهر شهر حتما باید رسیدگی و در راستای رفع مشکلات ترافیکی، نظافت شهر و… تلاش شود باید هم راستا با این اقدامات به برنامه‌های فرهنگی نیز باید توجه شود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی سبب روح‌بخشی به عنصر کالبدی شهر می‌شود و پویایی را برای شهر به ارمغان می‌آورد چرا که شهر از خانواده‌ها و اعضای شهروندان تشکیل شد و پویایی زمانی خواهد بود که شهروندان آن شهر پویا باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به نقش موثر بانوان و دختران در شهر بیان کرد: بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده نقش پر رنگی دارند لذا نقش موثرتری را در شکل‌گیری و پویایی یک شهر نیز دارند و درخواست دارم از بانوان که نقش پررنگی را در برنامه‌های فرهنگی سطح شهر داشته باشند و این نقش را همانگونه که در خانواده خود ایفا می‌کنند و درشهر نیز ایفا کنند.

واحدیان ادامه داد: اگر میل و رغبت و همت و پشتکار شما بانوان و شهروندان نباشد برنامه‌های خودجوش برگزار نخواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه دخترا امروز مادران آینده هستند بنابراین شهروندان نمونه ما در سطح شهر خواهند بود و در اجرای برنامه‌ها می‌توانند امروز مشارکت خوبی داشته باشند و سرمایه‌گذاری برای آن‌ها انجام شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری هر کاری که در توانمان باشد برای پویایی و سرزندگی شهرکرد انجام خواهیم داد و در حال حاضر نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری کانون فرهنگی مساجد اقدام کرده که اقدام خوبی بوده است و امیدوار هستیم استمرار داشته باشد.

واحدیان برگزاری برنامه‌هایی فرهنگی برای شهرکرد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی مردم و برقراری تعاملات اجتماعی در شهر نیاز به برنامه‌های فرهنگی داریم اگر این برنامه‌‌ها در کانون امن مساجد صورت گیرد که مصون از هر حاشیه‌ای است برای ما و مردم ارزش دارد.