با حضور مدیران شهرداری و به‌مناسبت هفته بسیج؛

میز خدمت شهرداری با هدف حل مشکلات شهروندان برگزار شد

همزمان با هفته بسیج و به همین مناسبت، میز خدمت شهرداری بندر بوشهر باحضور مشاور، مدیران و کارشناسان شهرداری به‌منظور حل مشکلات و رفع موانع شهروندان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش شهرداران، همزمان با هفته بسیج و به همین مناسبت، میز خدمت شهرداری بندر بوشهر باحضور مشاور، مدیران و کارشناسان شهرداری به‌منظور حل مشکلات و رفع موانع شهروندان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر با اعلام این خبر گفت: شهردار بندر بوشهر هر هفته در دیدار چهره به چهره با حضور معاونین و مدیران شهرداری، مسائل و مشکلات شهروندان را مورد بررسی قرار می‌دهند، با این حال قرار دادن میز خدمت در مصلی نماز جمعه با توجه به حضور نمازگزاران سبب شد تا تعداد بیشتری از شهروندان مشکلات خود را به‌طور مستقیم با مدیران شهرداری در ارتباط بگذارند.

جواد شکریان با بیان اینکه در شهرداری بوشهر ایجاد ارتباط مستقیم شهردار، مدیران و معاونین شهرداری با شهروندان برای رفع موانع و ایجاد رضایتمندی، به‌صورت منظم برگزار می‌شود، افزود: در میز خدمت هفته بسیج، مشاور شهردار و مدیران شهرداری ضمن ملاقات با شهروندان و آگاهی از مشکلات آنان، دستورات لازم را برای رفع موانع شهروندان در کوتاهترین زمان و در چارچوب قوانین صادر نمودند.

گفتنی است، شهرداری بندر بوشهر  علاوه بر برگزاری دیدار چهره به چهره در روزهای دوشنبه هر هفته و حضور به‌صورت ماهانه در مساجد محلات به‌منظور پاسخگویی، برپایی میز خدمت به مناسبت‌های مختلف را در دستور کار دارد تا ارتباط شهروندان با شهردار، معاونان و مدیران شهرداری بیش از پیش شود.