مه پاشی با رایحه عطر رضوی در مراسم سوگواری دهه آخر صفر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در مراسم واجتماع بزرگ در ایام سوگواری دهه آخر صفر مه پاشی با شمیم عطر صورت می گیرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در مراسم واجتماع بزرگ در ایام سوگواری دهه آخر صفر مه پاشی با رایحه عطر رضوی می گیرد.

مسعود رضوی با بیان این خبر اظهار کرد: همواره در مراسمات مذهبی و آیینی دو دستگاه مه پاش این سازمان به منظور تلطیف و خنک کردن محیط فعالیت می کنند که در یک اقدام نوآورانه با همکاری شرکت کسب وکار رضوی برای اولین بار مه پاشی با شمیم عطر صورت می گیرد.

وی افزود: در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ولی نعمتمان آقا امام رضا(ع) دو دستگاه مه پاش با رایحه عطر رضوی ضمن تلطیف هوا برگرفته از سنت گلاب پاشی فضا را معنوی تر و عطر افشانی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در مراسم اربعین حسینی اولین تست برروی دستگاه مه پاش صورت گرفت و در ایام روز های پایانی ماه صفر نیز در مسیر های اصلی پیاده روی زائرین ومجاورین به بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نیز مه پاشی با شمیم عطر انجام خواهد گرفت.