منطقه ۱۹ با آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح به پیشواز هفته دفاع مقدس رفت

 شهردار منطقه ۱۹ گفت: جایگاه رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه خدمات شهری ویژه در جوار حرم مطهر امام راحل در حال آماده‌سازی است.

به گزارش شهرداران، جایگاه رژه نیروهای مسلح در منطقه ۱۹ تهران در آستانه هفته دفاع مقدس از سوی شهرداری منطقه آماده سازی و خدمات شهری ویژه در این محل صورت می‌گیرد. این مراسم سالانه در منطقه ۱۹ برگزار می‌شود و امسال نیز همراه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد. جهت آماده سازی جایگاه رژه، خدمات شهری و نظافت مسیرهای ورودی و خروجی، بزرگراه‌های خلیج فارس، شهید هاشمی، بلوار علامه عسگری و محور باقرشهر تهیه و برگزار شده است.

اقداماتی مانند پاکسازی مسیرها، تسطیح با گریدر، علف‌زنی و جمع‌آوری خاک و نخاله و ضایعات از مسیرهای منتهی به مراسم، به همراه نظافت روزانه مسیرها و اطراف جایگاه رژه نیز انجام شده است. همچنین از شاخه‌های گل‌ها برای گل‌آرایی استفاده شده و نیز به برگزاری مراسمی زیبا که شامل نصب علائم هشداردهنده ترافیکی و تغییر ارتفاع سطح برای رفع خطر از زیر گذر علامه عسگری ورودی پارکینگ شمالی به حرم مطهر است، پرداخته شده است.

همچنین برای تأمین امنیت مراسم، فنس‌کشی با طول ۷۰۰ متر و استفاده از سنگر و شن انجام شده و تردد مردم در مسیرهای منتهی به جایگاه رژه به خوبی هدایت می‌شود.

بنابراین، می‌توان گفت که آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح در منطقه ۱۹ با انجام اقدامات شهری ویژه و تأمین امنیت مناسب، برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به خوبی صورت گرفته است.