معرفی شهردار جدید شریف آباد

حسن الماسی مفیدی: حسن الماسی مفیدی شخصیت سیاسی و دارایی شهردار شریف آباد است. او امروز به عنوان شهردار جدید این شهرداری منصوب شده است.

به گزارش شهرداران، حسن الماسی مفیدی: حسن الماسی مفیدی شخصیت سیاسی و شهردار جدید شریف آباداست. او امروز به عنوان شهردار جدید این شهرداری منصوب شده است.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد به عنوان بخشی از شهرداری مسئول برنامه ریزی و اجرای سیاست های شورای اسلامی و شهرداری است.

معارفه حسن الماسی مفیدی:
صبح امروز، به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد، در حضور مهندس رحمتی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری تهران، اردستانی فرماندار پاکدشت، ارجستانی معاون برنامه ریزی فرماندار، مونسان بخشدار و بقیه اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس حسن الماسی مفیدی به عنوان شهردار شریف آباد معارفه شد.

تشکر از سابقه خدمات:
در پایان مراسم معارفه، تشکر و تقدیر از خدمات امیرخواجه حسینی سرپرست شهرداری شریف آباد و پیروز نیک پور سرپرست اسبق شهرداری صورت پذیرفت. آنها به خاطر مدیریت مجدانه و کوشش های شایسته در جهت ارتقای مدیریت شهر شهرداری تقدیر گردیدند.

نقش شهرداری و شورای اسلامی:
شهرداری و شورای اسلامی شهر شریف آباد مسئول برنامه ریزی و اجرای سیاست های شهرداری هستند. آنها در این شهر برنامه هایی برای توسعه و بهبود شهر اجرا می کنند و سعی دارند تمامی نیازهای شهریان را تامین کنند. در این بخش از مقاله بر روی نقش و وظایف شهرداری و شورای اسلامی در شهر شریف آباد تاکید می شود و همچنین برنامه هایی که در آینده برای توسعه و بهبود شهر وجود دارد بیان می شود.

معرفی حسن الماسی مفیدی:
در این بخش از مقاله، حسن الماسی مفیدی به عنوان شهردار جدید شریف آباد معرفی می شود. در اینجا بر روی سوابق و تجربه های وی در حوزه سیاست و مدیریت شهری تاکید می شود و نقش او در توسعه و بهبود شهر شریف آباد بررسی می شود.