رائد ملکشاهی معاون زیربنایی شهردار ایلام:

عملیات ترمیم و بهسازی معابر شهر ایلام

معابر شهر ایلام

عملیات ترمیم و بهسازی معابر شهر ایلام در حال انجام است

به گزارش شهرداران واداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، عملیات ترمیم و بهسازی چندین نقطه از معابر شهر ایلام با تلاش حوزه معاونت زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام انجام گرفت.

به گفته رائد ملکشاهی، پروژه موزاییک فرش بلوار شهرداری جنب مدرسه کوشا و همچنین محله جانبازان روبروی مسکن مهر کارمندان انجام گرفت. معاون زیربنایی شهرداری ایلام اظهار داشت: بخش از معابر خیابان ابوذر غفاری و ۲۴ متری اشرفی اصفهانی نیز موزاییک فرش شدند. مهندس ملکشاهی افزود: در ادامه ترمیم و بهسازی معابر، مسیر ورودی شهر ایلام از سمت دوربرگردان فاطمیه جدول گذاری گردید و همچنین محله پیچ آشوری مسیر جاده آرامستان نیز جدول کشی شد. معاون شهردار ایلام از عملیات حفاری جهت تکمیل جدول کناری باغچه های ورودی شهر از سمت فاطمیه خبرداد و گفت: تخریب جداول فرسوده و موزاییک فرش بلوار جنوبی حضرت امام (ره) جهت بازسازی مجدد نیز از برنامه های حوزه زیربنایی شهرداری است.

شهردار ایلام از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شاهین شهر بازدید کردند. آشنایی با نحوه سیستم فاضلاب شهری و هدایت آب های سطحی از جمله آموزش های کارشناسان حوزه بهداشت محیط به شهرداران بود.یکی از بارزترین و مهمترین وظایف شهرداری عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژهای عمرانی می باشد که در این راستا این شهرداری با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه ها و خیابان‏‌ها اقدام به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی، جدولکشی و پیاده روسازی کرده است.