آغاز ۷۰ درصد جبهه کاری جدید در ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا

شهردار اراک گفت: ۷۰ درصد جبهه کاری جدید در ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا آغاز و فعال شده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دکتر علیرضا محمودی عصر امروز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری و در یکصد و سی و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر در خصوص اقدامات اخیر مجموعه شهرداری اراک گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد جبهه کاری جدید در ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا آغاز و فعال شده است.

وی در ادامه افزود: طی سفر کاری به تهران و بازدید از شرکت های ایران خودرو و ایران خودرو دیزل، بازدید از اتوبوس و تاکسی های برقی را در دستور کار داریم، همچنین در نشست با مدیران عامل شرکت های مذکور در خصوص خرید ناوگان حمل و نقل عمومی برقی مذاکره خواهیم داشت.

شهردار اراک در ادامه با بیان اینکه، جانمایی ویژه پارک بانوان شماره ۲ با گزینه نهایی در دست پیگیری و بررسی می باشد، اظهار داشت: درخصوص پروژه پارک آبی اراک نیز در مرحله برآورد هزینه ها و تسهیم آنها بین شهرداری و سرمایه گذار هستیم.

دکتر علیرضا محمودی پیرامون پیگیری جهت تحویل نردبان ۶۴ متری خریداری شده ویژه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز گفت: در تلاش هستیم تا دو ماه و نیم آینده این نردبان را وارد اراک نماییم.

وی در ادامه بیان داشت: احیا محوطه پارکی بوستان جنگلی شهید باهنر اراک با تقسیم وظایف، توسط سازمان های مربوطه شهرداری در حال انجام است و در تلاش هستیم که تا خرداد ماه این عملیات را تکمیل و پیش ببریم و فضای این پارک را برای استفاده بیشتر و بهتر شهروندان ارتقا و بهبود بخشیم.

دکتر علیرضا محمودی شهردار اراک درخصوص مرمت و بازسازی بازار تاریخی به عنوان راسته تجاری، هویتی و تاریخی شهر گفت: با مصوبات شورای اسلامی شهر و بودجه سال ۱۴۰۳ در تلاش خواهیم بود کار را به نحوی پیش ببریم که شاهد توفیقاتی در خصوص رسیدگی به زیرساخت های این مجموعه تاریخی باشیم.