احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد- طرقبه- شاندیز

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مشهد- طرقبه-شاندیز یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده و در بودجه ۱۴۰۳ این پروژه مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش شهرداران و پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجید نژادحسین در گفتگویی با بیان اینکه یکی از گره‌های اصلی ترافیکی شهر مشهد، به ویژه در آخر هفته‌ها، ترافیک انتهای بلوار وکیل‌آباد است، اظهارکرد: در ارتباطات با مردم و نظرسنجی‌های صورت گرفته نیز، اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مشهد- طرقبه- شاندیز یکی از مطالبات جدی شهروندان بوده و رسالت ما پاسخگویی به این درخواست به حق شهروندان است.

وی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری این پروژه مورد توجه قرار می‌گیرد و اعتبار آن را تخصیص می‌دهیم؛ شهرداری هم باید تاییدیه‌های لازم را از شورای همتای استان اخذ نماید.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: براساس گزارش ارائه شده از سوی شهرداری، مکاتبات لازم با شهرداری شاندیز و طرقبه نیز صورت گرفته و عزم مدیریت شهری برای تعریف و اجرایی شدن این پروژه، جدی است.نژادحسین تصریح کرد: هر اقدامی که موجب تسهیل ترافیک سطح شهر و آمد و شد شهروندان باشد، مورد استقبال ماست و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.