اولویت مدیریت شهری ساماندهی پروژه های رها شده

شهردار منطقه ۱۴:

اولویت مدیریت شهری ساماندهی پروژه های رها شده و نیمه کاره این منطقه می باشد
شهرابی فراهانی به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه ۱۴ در راستای خدمات رسانی به مردم، از پروژه های رها شده در سطح نواحی شش‌گانه به منظور ساماندهی شهری بازدید نمود و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی فراهانی شهردار این منطقه به همراه جمعی از معاونین، مدیران و روسای ادارات خود ضمن بازدید ۵ ساعته از پروژه های نیمه تمام منطقه اظهار داشت: در راستای تحقق چشم اندازها و سیاست های کلان مدیریت شهری با عنایت به ظرفیت های موجود در سطح نواحی شش گانه منطقه ۱۴ به منظور خدمات رسانی به شهروندان این منطقه، مقرر شد ظرف ماه های آینده نسبت به بهره برداری پروژه های نیمه تمام اقدامات لازم صورت گیرد.
شهرابی فراهانی افزود: تعیین تکلیف پروژه های رها شده، بررسی چالش ها و موانع پروژه های در حال ساخت مجتمع‌های اداری، تجاری و ورزشی سطح منطقه در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۴ می باشد.
وی در ادامه بیان داشت: از مهمترین برنامه های پیش رو منطقه ۱۴، پروژه‌ی تالار نهاجا در محله‌ی صددستگاه، بررسی کمبود سرانه‌ی خدماتی و رفاهی در محدوده‌ی مورد مداخله دارای مقیاس عملکردی منطقه ای، تامین کاربردهای خدماتی در جداره‌‌ی خیابان پیروزی و خیابان قره یاضی و محلات پیرامونی می باشد.
شهرابی فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به مصوبه کمیسیون ماده ۵ نسبت به تخصیص زمین با کاربری های خدماتی و همچنین سیاست شهردار تهران در خصوص ترویج تولید مسکن، مقرر شد نسبت به تحویل سهم سرانه‌های شهری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی ماه‌های آینده جهت بهرمندی شهروندان صورت پذیرد.
لازم به ذکر است؛ شهردار منطقه ۱۴ در پیمایش محیطی ۵ ساعته خود از پروژه‌های باغ رئیسی، باغ گیوی، تالار نهاجا، ۲ گود رها شده سطح منطقه، مسجد الشهدا و مجتمع‌های تجاری، اداری و ورزشی منطقه بازدید بعمل آورد.