قهرمانی تیم فوتسال شهرداری لامِرد در مسابقات جام منتظران هفته دولت

تیم فوتسال شهرداری لامِرد در مسابقات جام منتظران به مناسبت هفته دولت با پیروزی در مسابقه ی فینال مقام قهرمانی این مسابقات را کسب نمود.

گزارش شهرداران، در مورد قهرمانی تیم فوتسال شهرداری لامِرد در مسابقات جام منتظران هفته دولت شهرستان لامِرد خواهد بود. این مقاله شامل چهار بخش است که هر بخش شامل حداقل دو پاراگراف می‌باشد.

بخش اول: معرفی مسابقات جام منتظران هفته دولت
در این بخش، مسابقات جام منتظران هفته دولت شهرستان لامِرد معرفی می‌شود. برگزاری این مسابقات به مناسبت هفته دولت صورت گرفته است و شش تیم از ادارات شهرستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند. طی بازی‌های گروهی و حذفی، تیم‌های شهرداری لامِرد و اداره ثبت و اسناد شهرستان به مسابقه فینال راه یافتند.

بخش دوم: مسیر رسیدن تیم فوتسال شهرداری لامِرد به فینال
در این بخش، مسیر رسیدن تیم فوتسال شهرداری لامِرد به مسابقه فینال تشریح می‌شود. پس از بازی‌های گروهی و حذفی، تیم فوتسال شهرداری لامِرد و اداره ثبت و اسناد شهرستان با عملکرد برتر به فینال راه یافتند. در این مسابقه فینال، تیم فوتسال شهرداری لامِرد با تساوی ۳ بر ۳ در جریان بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.

بخش سوم: مراسم اختتامیه و جوایز
در این بخش، جزئیات مراسم اختتامیه مسابقات جام منتظران هفته دولت شرح داده می‌شود. در این مراسم، که ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور دارد، جام قهرمانی به کاپیتان تیم فوتسال شهرداری لامِرد اهدا می‌شود.

بخش چهارم: تقدیر از تیم فوتسال شهرداری لامِرد
در این بخش، تقدیر و تشکر از تیم فوتسال شهرداری لامِرد برای قهرمانی در مسابقات جام منتظران هفته دولت صورت می‌گیرد. نماینده‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد از تلاش‌ها و عملکرد برتر تیم فوتسال شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنند.