قشنگی یلدا و لذت خدمت رسانی

کارکنان سخت کوش با تلاش و همت و غیرت و بی چشمداشت، وظیفه خود می دانند که در سنگر تولید برق، همچون سربازی در صحنه باشند. و همین خدمات رسانی قشنگی یلدا را برای آنها رقم میزند .

همکاران نیروگاه بی وقفه مشغول به کار هستند.
به گزارش خبرگزاری شهرداران از قشنگی یلدا و لذت خدمت رسانی، همزمان با شب یلدا بیشتر خانواده ها در کنار هم شب به یادماندنی را رقم می زنند، اما برخی از افراد زحمت کش در جامعه در این شب نیز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، از جمله این مشاغل مهم و حساس در ایران عزیزمان میتوان به زحمت‌کشان نیروگاه ها به دلیل ماهیت شغلی‎شان، شب و روز، در عزاداری و جشن، یلدا و عید و هر مناسبتی که آحاد جامعه در کنار خانواده هایشان به سر می‎برند، شبانه روز در محیطهای کاری حضور دارند و روشنایی مراسم و محافل دور همی ها از جمله شب یلدا را فراهم می کنند.

 

 

[aparat id=”LjDaA” width=”640″]

 

این کارکنان سخت کوش با تلاش و همت و غیرت و بی چشم‌داشت، وظیفه خود می دانند که در سنگر تولید برق، همچون سربازی در صحنه باشند. و همین خدمات رسانی قشنگی یلدا را برای آنها رقم میزند .
جهاد در راه حفظ وطن و مردمان سرزمین مان همیشه دارای ارج و ارزش بالایی است و این جهاد با تلاش بی وقفه در عرصه های مختلف خصوصا خدمت رسانی در روشنایی و نورانی ساختن محفل شهروندان ایران زمین به ظهور می‌رسد .
بیاییم با مصرف درست و بهینه قدردان این زحمت‌کشان که شاید کمتر نامی از آنها به زبان آید، باشیم.
روابط عمومی شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت