فاز جدید تجهیزات آتش‌نشانی تبریز خریداری شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تداوم خرید تجهیزات آتش نشانی تبریز خبر داد.

‌به گزارش شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست با اشاره به چندین نوبت خرید تجهیزات و امکانات آتش نشانی تبریز که به صورت تجهیزات انفرادی و سیستمی بوده افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته برای به روز رسانی امکانات آتش نشانی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی تبریز، در فاز جدید برای بهره مندی ایستگاه‌های ۲۴ گانه تعداد لوله ۲.۵، لوله ۱.۵، اره آتشی بنزینی، دستگاه تجهیزات نجات (سیستم درب باز کن بادی) و چکمه ضد اسید مخصوص حریق خریداری و بین آتش‌نشانان و ایستگاه‌ها توزیع شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود: بررسی نیازهای عملیاتی در حوزه حریق و امداد به طور مستمر انجام می‌گیرد و خوشبختانه در خرید تجهیزات، تکنولوژی روز و امکانات کارآمد مورد توجه قرار گرفته است.

زبردست خرید دستگاه اره موتوری، تجهیزات مارگیری، تجهیزات تخصصی نجات کوهستان (صعود، فرود و ایمنی) و انگشتر بر و متعلقات مربوطه با توجه به کثرت عملیات‌های این حوزه را از دیگر موارد خریداری شده در فاز جدید عنوان کرد.

وی همچنین برای ارتقای آگاهی فرماندهان ایستگاه‌ها از خرید و تحویل کتاب راهنمای مواد شیمایی برای تمام ایستگاه‌های آتش نشانی تبریز خبر داد.

از ابتدای سال جاری چندین نوبت لباس انفرادی مخصوص  حریق، وسایل ارتباطی و بی سیم‌های پیشرفته، تجهیزات غواصی و ابزار آلات و امکانات مربوطه به ارزش تقریبی ۹۰ میلیارد ریال خرید و تحویل آتش نشانان و ایستگاه‌های آتش نشانی تبریز شده است.