استاندار لرستان:

خدمت رسانی به مردم متوقف نمی شود

دکتر زیویار در جمع مردم شریف شهرستان رومشکان مطرح کرد: علی رغم همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی باید بدانیم که خدمت رسانی به مردم متوقف نمی شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در سفر یک روزه دکتر زیویار و هیئت همراه به رومشکان، تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید .

 

استاندار لرستان در جمع مردم شریف شهرستان رومشکان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با راهبری امام راحل (ره) و همت و همراهی مردم برگی از تاریخ بود و حکومتی با محوریت مردم سالاری دینی که فصل جدیدی از نظام سازی سیاسی به شمار می آید، به بار نشست.

 

دکتر زیویار اظهار داشت: تقارن دهه فجر و ایام ماه مبارک رجب و میلاد خجسته امام اول شیعیان حضرت علی علیه السلام برای مردم مسلمان ایران بسیار خوش یمن است و امیدواریم مایه خیر و برکت برای مردم شریف رومشکان باشد .

 

وی ادامه داد: به لطف مجاهدت ها و از خود گذشتگی های مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و به رسم همه ساله بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر، مسئولین گزارش اقدامات و خدمات صورت گرفته را در این ایام مبارک در قالب افتتاحیه، کلنگ زنی و بهره‌برداری به مردم ارائه می دهند .

 

استاندار لرستان بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین خدمات و دستاوردهاست و اینکه بدانیم علیرغم تمامی تحریم ها و فشارهای اقتصادی غرب علیه ملت ایران اما خدمت رسانی به مردم متوقف نخواهد شد .

 

دکتر زیویار افزود: با توجه به سیاست دولت سیزدهم برای به نتیجه رساندن پروژه ها، موضوع کلنگ زنی طرح های عمرانی محدود شده و تمام تمرکز و تلاش برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام گذاشته شده است .

 

وی تصریح کرد: در برخی نقاط استان ضرورت دارد پروژه های عمرانی تعریف شود که با توجه به لحاظ شرایط و نیاز این نقاط، زیرساخت های مورد نیاز کلنگ زنی و ایجاد خواهند شد .

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در سفر امروز به رومشکان تعدادی از پروژه های این شهرستان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید که از آن جمله می توان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی امیرالمومنین اشاره کرد که اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

 

دکتر زیویار گفت: مراحل ساخت این پروژه راهبردی که از مطالبات مردم شریف رومشکان است پس از انجام مقدمات و تعیین پیمانکار پروژه آغاز خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد .

 

وی افزود: بهره برداری از ۵۱ واحد مسکونی شهرستان رومشکان که با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تکمیل شده بود از دیگر از پروژه‌های مهم و تاثیر گذار برنامه سفر امروز بود .

 

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین دو ایستگاه پمپاژ آب در رومشکان به بهره برداری رسید که با افتتاح این دو پروژه حدود ۲۵۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان به آبی تبدیل شد .

 

دکتر زیویار اظهار کرد: درمانگاه نیمه تمام شهر سوری که اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان به آن اختصاص یافته بود پس از تکمیل، امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید و آماده خدمت رسانی به مردم شده است .

 

لازم به ذکر است معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی، استاندار لرستان را در سفر به شهرستان رومشکان همراهی کردند.