شهردار مشهد با آیت الله رضازاده دیدار و گفت‌وگو کرد

شهردار مشهد با حضور در منزل آیت الله "رجبعلی رضازاده" با این استاد حوزه علمیه مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرداران، “محمد رضا قلندرشریف” دراین دیدار که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی، مشاور شهردار در امور دینی و روحانیون و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: خدمت در مشهد با وجود مضجع نورانی امام رضا(ع) و خیل زائران که از سراسر کشور و حتی سایر کشورهای جهان به این شهر مشرف می شوند متفاوت است.

وی اظهار کرد: در پیمودن مسیر و خدمت رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) در کنارلطف پروردگار و توجهات حضرت رضا نیازمند دعای خیر، توصیه و ارشادات علما و بزرگانی همچون شما هستیم.

شهردار مشهد اضافه کرد: با توجه به اینکه دوسال تا پایان دوره مدیریت شهری باقی مانده است نیاز است تا با سرعت بیشتری برای تحقق اهداف پیش بینی شده حرکت و تلاش کنیم و در این مسیر قطعا به ارشاد و توصیه‌های علما و نخبگان نیاز داریم تا شاهد رضایت مردم باشیم که این رضایت در همه حوزه ها خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه خادمی زائران و مجاوران را افتخار بزرگی می‌دانم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا ابتدا شرمنده امام رضا (ع) نباشیم و سپس رضایت مردم که قطعا رضایت خدا نیز در خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است را جلب کنیم .

شهردار مشهد ادامه داد: خوشبختانه در این مسیر همراهی شورای اسلامی شهر را نیز داریم که همین همراهی و تعامل کمک بسیاری به پیشبرد کارها خواهد کرد.

قلندرشریف با اشاره به اینکه شعار شورای ششم، مشهد جهان شهربرکت و کرامت است، اظهار کرد: سیاست‌های شورا در راستای تحقق این شعار است که امیدواریم لازمه‌های جهان شهری مشهد در ایجاد کلیه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و… با محوریت امام رضا(ع) فراهم شود.

وی افزود: در حوزه زیارت شیعیان مشتاق سایر کشورها نیز با انجام تعاملات بین بخشی به دنبال تسهیل و ارزان سازی زیارت برای این عاشقان امام رضا (ع) هستیم، تا با حفظ کرامت بتوانند به زیارت مشرف شوند و پس از بازگشت به شهرها و کشورهایشان سفیران و مبلغان خوبی برای شهر مشهد، ترویج فرهنگ رضوی و جمهوری اسلامی باشند.

همچنین در این دیدار آیت الله “رجبعلی رضا زاده” ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای شهردار مشهد در خدمت رسانی به مردم، فرصت خدمت به زائران و شیعیان اهل بیت(ع) را توفیقی از جانب خدا دانست و ضمن اشاره به احادیثی از حضرت رضا (ع)، توصیه هایی در باب اهمیت توجه به امر زیارت و خدمت رسانی مناسب به زائران و مجاوران بیان کردند.