شهردار شهر چالوس روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک و تهنیت گفتند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش شهرداران،‍ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۱۴ تیرماه به‌عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

ما خادمان مردم فهیم چالوس بر خود وظیفه می‌دانیم که با برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و…. شرایط مناسبی برای زندگی و کار مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم مردم گام‌های مثبتی در جهت برقراری عدالت، رشد و پیشرفت چالوسی بزرگ برداشته شود.

ضمن تبریک این ایام به همه زحمت‌کشان و مجاهدان عرصه خدمت در شهرستان چالوس و سایر شهرها، از همه مدیران ملی، استانی و شهرستانی و  مردم فهیم چالوس به جهت همراهی و همگامی در تحقق توسعه مدیریتی شهری صمیمانه متشکر و سپاسگزاریم.