به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو شهردار بندرعباس پیام تبریک صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با صدور پیامی روز دانشجو را به همه جامعه علمی و دانشگاهی کشور بویژه دانشجویان شهر بندرعباس تبریک گفت.

در متن پیام شهردار بندرعباس آمده است:

۱۶ آذر ماه، نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان است و در تاریخ معاصر ایران یک روز به یاد ماندنی است،‌ روزی که اتفاقات مهمی به دست دانشجویان رقم خورد و در تعالی سرنوشت ما ایرانیان نقش ویژه ای داشته است.
دانشجویان با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و مبارزه با تهاجم های فرهنگی و جنگ نرم اثبات نمودند که در راه اعتلای آرمان های والای انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و حراست از خاک و کیان این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ ننموده و در این راه حماسه های عظیم آفریده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علمی کشور و تبریک این روز به تمامی رهپویان راه علم و آگاهی به ویژه اساتید و دانشجویان شهر بندرعباس ، امیدوارم پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران با همدلی و اتحاد اقشار مختلف جامعه و بالاخص تلاش جامعه علمی و دانشگاهی همواره در اهتزاز باشد و در سایه عنایت خداوند و تلاش های دانشگاهیان در راستای کسب دانش، مسیر توسعه و رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی شهر بندرعباس بیش از گذشته فراهم شود.

مهدی نوبانی
شهردار بندرعباس

 

سایت شهرداری بندرعباس: وارد شوید