اجرای سنگ فرش کوبیک در تقاطع شهید بهشتی

در راستای زیباسازی منظر شهری سنگ فرش جزایر ترافیکی شهر کاکی در حال اجرا می باشد.

به گزارش شهرداران و در راستای زیباسازی منظر شهری سنگ فرش جزایر ترافیکی شهر کاکی در حال اجرا می باشد.
شهردار کاکی از اجرای سنگ فرش جزایر ترافیکی تقاطع بلوار ولیعصر(عج) و شهید بهشتی از نوع سنگ کوبیک خبرداد.
مهندس باسیره افزود: تلاش میکنیم کیفیت منظر شهری را افزایش دهیم که در این راستا اجرای سنگ فرش از جنس کوبیک در جزایر ترافیکی واقع در تقاطع ها را در دستور کار قرار داده ایم.
وی عنوان داشت: سنگ کوبیک از جمله سنگ های ایده آل برای محوطه سازی است و به دلیل استحکام بسیار بالا قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. این سنگ همان سنگ گرانیت است که پس از استخراج از معدن به اشکال مکعبی شکل با سایزهای مشخص برش داده می شود .سنگ کوبیک یکی از پرطرفدارترین نوع سنگ هاست که برای پوشش کف فضاهای بیرونی مثل پارک ها، حیاط، پیاده روها و غیره زیاد استفاده میشود. در واقع سنگ کوبیک همان سنگ گرانیت است که پس از استخراج از معادن، به شکل های مکعبی و کوچک برش داده می شود تا به عنوان سنگفرش کوبیک مورد استفاده قرار بگیرد.

سنگ فرش ها موادی مثل سنگ، کاشی، آجر یا قطعات آجری مانند بتونی هستند که معمولاً برای پوشش کف فضاهای خارجی استفاده می شوند. از سنگ فرش ها می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، اما متداول ترین کاربرد برای آنها در معابر، مسیرها و پیاده راه ها است.
ساخت یک حیاط یا پیاده رو سنگ فرش شده، یک روش عالی برای اضافه کردن ساختار و کلاس به یک حیاط یا پیاده رو ساده است. هنگام ساخت حیاط یا پیاده رو، یکی از تصمیمات جالب اما چالش برانگیز تصمیم گیری در تعیین نوع مواد سنگ فرش است.

در حالت ایده آل مواد باید: با معماری و محوطه ترکیب شوند، لغزنده نباشند، نگهداری آنها آسان باشد و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشند.