سرانه پارکینگ عمومی شهر چالوس افزایش یافت

دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار چالوس یک واحد مسکونی در خیابان شهید اسماعیل زاده ( ایستگاه تاکسی قدیم رادیو دریا) جهت استفاده  شهروندان محترم از پارکینگ عمومی، تملک و آزادسازی شد.

گزارش شهرداران، درباره افزایش سرانه پارکینگ عمومی شهر چالوس است. شهردار چالوس، دکتر مسعود یعقوبی، در اظهارات خود به افزایش سرانه پارکینگ عمومی در شهر چالوس اشاره کرد. به منظور رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار، یک واحد مسکونی در خیابان شهید اسماعیل زاده تملک و آزادسازی شده است. این اقدام با همکاری و همراهی اعضای شورای شهر چالوس صورت گرفته است.

شهردار چالوس همچنین گفت که با آزادسازی کامل این پروژه، سرانه پارکینگ شهر چالوس افزایش خواهد یافت. او بر آن است که مردم و شهروندان می‌توانند از این پارکینگ در راستای استفاده بهینه و امنیت خاطر برای استفاده از بازار شهر چالوس بهره‌مند شوند.

در پایان، یعقوبی اعلام کرد که در آینده نزدیک بیشترین توجه به احداث و بهره‌برداری از پارکینگ‌های درون شهری خواهد بود. این اقدام برای راحتی مردم و همچنین رونق بازار و اقتصاد شهر چالوس اهمیت دارد.

به طور خلاصه، افزایش سرانه پارکینگ عمومی شهر چالوس به منظور رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار، با تملک و آزادسازی یک واحد مسکونی در این شهر صورت گرفته است. با آزادسازی کامل این پروژه، سرانه پارکینگ شهر چالوس افزایش خواهد یافت و در آینده نزدیک پارکینگ‌های درون شهری بیشتری احداث و بهره‌برداری خواهند شد.