سخنان رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره گزارش عملکرد یکساله دولت

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت باهنر و رجایی و با تبریک هفته دولت این مناسبت را فرصتی جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت به مردم عنوان کرد.

به گزارش شهرداران، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز درباره گزارش عملکرد یکساله دولت و روزهای مهمی مانند سالگرد شهادت باهنر و رجایی و هفته دولت صحبت میکند. در انتها نیز به تبریک روز کارمند و روز کشتی میپردازد.

در این جلسه، شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، بیان میکند که گزارش عملکرد یکساله دولت، فرصتی مناسب برای ارائه اطلاعات به مردم است. وی تاکید میکند که دولت‌ها همواره در راستای رفاه مردم، ایجاد عدالت و مبارزه با فساد سعی میکنند و این همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. او میگوید که در دولت فعلی نیز این مسائل به صورت مضاعف بررسی و اجرا میشوند.

دبیری همچنین به مناسبت روز کارمند تبریک میگوید و تاکید میکند که کارمندان همیشه برای کسب رضایت مردم، حداکثر تلاش خود را میکنند و این امر ارزش تقدیر دارد. او این روز را به تمامی کارمندان، به ویژه کارمندان شهرداری و شورای شهر تبریک میگوید.

در جلسه، دبیری در مورد قرارداد مستقیم کارکنان شهرداری تبریز نیز صحبت میکند. وی میگوید که این موضوع سالهاست که از وزارت کشور و دولت پیگیری میشود ولی تاکنون با مخالفت آنها روبرو شده‌ایم. رئیس شورای شهر اظهار میکند که در جهت حل مشکل کارکنان شهرداری، ایجاد یک شرکت برای ساماندهی آنها مطرح شده است و این موضوع نیز در حال پیگیری است.

دبیری نیز در انتها به تبریک روز کشتی میپردازد و میگوید که در ورزش کشتی، مردانی همچون پوریای ولی و پهلوان پرویز هادی با تلاش خود نه تنها در زمینه ورزش، بلکه در کمک به مردم نیز پیشرو بوده اند. او بر تاریخچه وارزش زندگی این دو پهلوان تبریزی نیز تاکید میکند.