رونمایی از سامانه پاسخگویی به شهروندان در سال جدید

معاون شهردار تهران در نشست با اصحاب رسانه خبر داد؛

۵۲ هفته، ۵۲ رویداد» در سال ۱۴۰۲ 

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شهروندان در سال جدید▫️

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه از تحقق «۵۲ رویداد در ۵۲ هفته کاری ۱۴۰۲» در قالب پویش اتحاد و همدلی و نیز رونمایی سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان در سال آینده خبر داد.
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه همزمان با پویش امید و افتخار در شهرداری تهران برای انسجام داخلی در این مجموعه ۵۲ رویداد در روزهای چهارشنبه تحت عنوان «پویش همدلی و اتحاد» برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تحولات چهارگانه شهرداری درون زا بود که پویش همدلی و اتحاد در همین راستا برگزار شد.
وی ادامه داد: سعی شد هر هفته یک رویداد مهم برگزار شود که در این راستا صدور احکام افزایش حقوق و مزایای تمامی کارکنان برای اولین بار در فروردین ماه برگزار شد.
باقری با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد این است که وقتی فراخوانی برای حضور داوطلبانه کارکنان منتشر می شود، کارکنان مشارکت خواهند کرد یا خیر؟، گفت: علیرغم بمباران خبری در فضای مجازی، هرچه بوی امید و تعهد برای کارکنان می‌دهد مورد هدف قرار می‌گیرد. در روزهای نخست رونمایی از بسته خرسندساز برخی گفتند این بسته مقروض‌ساز است، اما خوشبختانه استقبال خوبی از تسهیلات این بسته صورت گرفت.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ۱۷ هزار نفر از کارکنان در رویدادهای ورزشی شرکت کردند، یادآور شد: در برنامه ورزشی پیاده‌روی خانوادگی که در مجموعه اراضی عباس‌آباد برگزار شد، نیز ۵ هزار نفر شرکت کردند