در رویداد بزرگ آسیایی شهرداری بجنورد حضور داشت

آشنایی با سنت ها و آیین های فرهنگی نوروز در مجمع شهرداران آسیایی به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری بجنورد ، ویژه برنامه نوروز با همکاری معاونت بین الملل شهرداری تهران و سازمان بین المللی اکو تدارک دیده شده و در روز ۱۴ اسفند – مصادف با هفته درخت کاری در تهران برگزار شد. […]

آشنایی با سنت ها و آیین های فرهنگی نوروز در مجمع شهرداران آسیایی
به گزارش شهرداران و  روابط عمومی شهرداری بجنورد ، ویژه برنامه نوروز با همکاری معاونت بین الملل شهرداری تهران و سازمان بین المللی اکو تدارک دیده شده و در روز ۱۴ اسفند – مصادف با هفته درخت کاری در تهران برگزار شد.
اکبرزاده گفت: دراین نمایشگاه آسیایی ، جمعی از سفرا و مقامات سازمان های بین المللی حضور پیدا کرده و از نزدیک با فرهنگ و آیین های سنتی و قومی ایران در تحویل سال نو آشنا می شوند.
مدیر روابط عمومی شهرداری افزود: این نمایشگاه در پارک اکو تهران به مدت یک روز برگزار شد   و شهرداری های عضو مجمع ،  نمادها ، فرهنگ بومی منطقه را در قالب برپایی سفره هفت سین ، لباس های محلی و سنت های منطقه و آیین های متناسب تحویل سال نو را به نمایش عموم می گذارند .
گفتنی است دراین نمایشگاه  نمایندگان بالغ بر ۳۰ کشور خارجی از کشورهای عضو مجمع شهرداران آسیایی و جمعی از سفرای خارجی از این نمایشگاه که با حضور نمایندگانی از  ۵ استان کشور و سه کشور خارجی مسلمان مشترک در آیین نوروز شکل گرفته بود ، بازدید کردند.
به گفته اکبرزاده ، شرکت در نمایشگاهها ، ظرفیت خوبی برای معرفی منطقه در جذب گردشگر است و این چهارمین رویداد نمایشگاهی در سال جاری در پایتخت است که شهرداری در آن حضور پیدا می کند.