معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

رتبه دوم کشوری در میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن را استان زنجان کسب کرده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، خدمت رسانی به روستائیان و محرومیت زدایی در چارچوب رویکرد عدالت محوری و محرومیت زدایی نظام جمهوری اسلامی را از افتخارات نظام عنوان کرد و گفت: به طور میانگین از ابتدای انقلاب در هر سال، ۹۰ کیلومتر راه روستایی در استان احداث و ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، دکتر ابوالفضل رفیعی، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژ‌های دهه فجر حوزه راه و مسکن ، با اشاره به نقش تعیین کننده امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدت و ایثار مردم در انقلاب و پس از آن در دفاع از مبانی و دستاوردهای نظام ، افزود : وظیفه مسوولین درقبال عظمت مردم بسیار سنگین است و باید تمام تلاش و همت خود را برای خدمت گذاری و رفع مشکلات و گره گشایی بکار بندیم.

وی، با یادآوری اهمیت حوزه راه و شهرسازی به عنوان پیشران اقتصاد کشور گفت: موضوع راه از حیث اقتصادی و حمل و نقل، گردشگری و رفاه مردم از زیرساخت‌های مهم و اصلی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، اظهارداشت: سیاست دولت، توسعه، ترمیم و نوسازی و ایمنی راههای زمینی و ریلی و ناوگان حمل و نقل است و در استان نیز با اولویت طرح ها و پروژه‌های نیمه تمام با جدیت در حال پیگیری هستیم.

دکتر رفیعی با اشاره به عقب ماندگی‌های چند ساله در حوزه مسکن تصریح کرد: دولت از طریق سیاست تولید و ساخت انبوه مسکن و طرح‌های حمایتی مانند نهضت ملی مسکن و  نیز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ودیعه مسکن و افزایش سقف پرداختها ، در حال مدیریت موضوع مهم مسکن مخصوصاً به نفع اقشار ضعیف جامعه است.

وی با اشاره به رتبه دوم استان در میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح کشور گفت: به همان نسبت، مشکلاتی هم گریبانگیر مجریان شده لیکن عزم جدی در استان برای عمل به تعهدات و توجه به حقوق اعضای پروژه ها وجود دارد.

شایان ذکر است در این مراسم، ۳۳ پروژه در حوزه های راه و مسکن در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر ۲۸۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.