راه‌اندازی وصول درآمدهای عمومی منطقه چهار شهرداری ارومیه

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: وصول درآمدهای عمومی منطقه چهار شهرداری ارومیه با هدف ایجاد شهرداری هوشمند راه‌اندازی شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور افزود: بر اساس دستورات شهردار محترم و سیاستگذاری‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و در راستای تکریم ارباب رجوع، اقدامات اساسی در این راستا صورت گرفته و آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری لازم در واحد درآمد منطقه چهار انجام شد.
وی ادامه داد: در این راستا وصول عوارض عمومی شهرداری اعم از خودرو و کسب و پیشه در این منطقه راه اندازی شد تا شهروندان جهت پرداخت عوارض مذکور نیازی به مراجعه به اداره درآمدهای عمومی نداشته باشند.

اسدپور تصریح کرد: از این پس در صورت نیاز شهروندان برای پرداخت عوارض عمومی در همان محل مراجعه در شهرداری منطقه چهار پرداخت‌های مورد نظر صورت می‌گیرد تا ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان در راستای شهرداری هوشمند گام موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در مناطق یک و پنج راه‌اندازی نیز شده بود، یادآور شد: پیش از این آموزش‌های لازم برای کاربران منطقه چهار توسط کارشناسان سازمان فاوا صورت گرفته و بعد از این منطقه در مناطق دو و سه شهرداری نیز میز خدمت وصول عوارض عمومی شهرداری راه‌اندازی می‌شود.