دیدار شهردار و مسئولین شهر لواسان با فرمانده جدید مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه

روز سه شنبه مورخ ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ حمزه صفا رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات، یونس غفاری شهردار لواسان و سایر مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق فرمانده مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) دیدار کردند.

به گزارش شهرداران، در روز سه شنبه مورخ ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲، به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، حمزه صفا رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات، یونس غفاری شهردار لواسان و سایر مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق فرمانده مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) دیدار کردند. در این دیدار، پیرامون همکاری شهرداری و سایر ادارات با این مرکز آموزش و همچنین برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر گردید.

بخش اول: دیدار شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق
در این بخش می‌توان به موضوع دیدار شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق، فرمانده مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) اشاره کرد. در این دیدار، شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق در مورد همکاری و هماهنگی بین شهرداری و این مرکز آموزش بحث و تبادل نظر نمودند. همچنین، در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به شهر لواسان و نیازهای این منطقه در زمینه آموزش درجه داری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخش دوم: همکاری شهرداری و سایر ادارات با مرکز آموزش درجه داری
در این بخش می‌توان به بررسی همکاری شهرداری و سایر ادارات با مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) اشاره کرد. در این دیدار، شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق به بررسی نحوه همکاری و هماهنگی بین شهرداری و این مرکز آموزش پرداختند. این همکاری می‌تواند شامل ارائه تسهیلات و منابع در زمینه آموزش درجه داری، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های فنی باشد. همچنین، در این بخش می‌توان به نیازهای شهر لواسان در زمینه آموزش درجه داری اشاره کرد و راهکارهایی برای تامین این نیازها ارائه داد.

بخش سوم: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس
در این بخش می‌توان به بررسی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر لواسان اشاره کرد. در این دیدار، شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق در مورد برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر نمودند. این برنامه ها می‌تواند شامل برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا و ایام الله دهه مبارک فجر، برگزاری نمایشگاه های مربوط به دفاع مقدس و برگزاری سخنرانی ها و کنفرانس های مرتبط با این موضوع باشد.

بخش چهارم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
در این بخش می‌توان به نتیجه‌گیری از دیدار و ارائه پیشنهادات برای تقویت همکاری و هماهنگی بین شهرداری و مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) پرداخت. در این دیدار، شهردار و مسئولین شهر لواسان با سرهنگ امیر محقق به ارائه پیشنهادات جهت بهبود همکاری و ارتقای کیفیت آموزش درجه داری پرداختند. همچنین، نتیجه‌گیری از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ارائه پیشنهادات برای بهبود این برنامه‌ها نیز در این بخش گنجانده می‌شود.