در راستای تكریم ارباب رجوع؛

دیدار بیش از ۶۰۰ شهروند با شهردار خوی

در راستای تکریم ارباب رجوع و برگزاری دوشنبه های مردمی ، بیش از 600 نفر شهروندان با شهردار خوی در طول 6 ماهه گذشته دیدار نمودند.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، در راستای تکریم ارباب رجوع و برگزاری دوشنبه های مردمی ، بیش از ۶۰۰ شهروند با شهردار خوی در طول ۶ ماهه گذشته دیدار نمودند.

روزهای دوشنبه هر هفته جلسات ملاقات شهردار با شهروندان جهت رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه مدیریت شهری با حضور معاونین و مدیران شهرداری خوی برگزار می گردد.

طبق دستور شهردار محترم تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باید باز بوده و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند؛ اما باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار، جلسات ملاقات مردمی شهردار خوی هر دوشنبه برگزار می گردد تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره ایشان با شهروندان فراهم شود که در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون ، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های شهری با هم اندیشی با مدیران مناطق و معاونین در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.

گفتنی است باتوجه به توسعه شهر و افزایش ساخت و سازهای شهری، بیشترین مطالبه شهروندان درخصوص مشکلات عوارض و گواهی پایان کار و… است که مربوط به حوزه شهرسازی می شود.

شهروندان جهت حضور در جلسات ملاقات مردمی می توانند روز های دوشنبه با مراجعه به حوزه شهردار و نام نویسی و درج علت ملاقات در این دیدار ها شرکت کنند.
شایان ذکر است در طول ۶ ماهه گذشته بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان با شهردار خوی دیدار و مشکلات حوزه شهری شان مورد بررسی و رسیدگی گرفته است.