رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت:

دستگاه‌های خدمات رسان حفاری های انجام شده را سریعا ترمیم کنند

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: دستگاه‌ها خدمات رسان برای توسعه شبکه، اصلاح و ترمیم انشعابات حفاری هایی در سطح معابر عمومی شهر ایجاد می کنند که همین موضوع یکی از عمده‌ترین دلایل تخریب آسفالت معابر و در نتیجه نارضایتی شهروندان است.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، وحید نیک روش در نشست مشترک با مدیران آبفا شهرستان بوشهر و شهرداری درمورد حفاری های صورت گرفته در سطح شهر برای توسعه شبکه آبرسانی اظهار داشت: شورا و شهرداری برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در زمینه تامین آب مصرفی و توسعه شبکه فاضلاب بیشترین همکاری را با شرکت آب و فاضلاب داشته اند.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات رسان درخواست داریم در زمان تهیه اسناد مناقصه پروژه های خود، هزینه درخواست مجوز و ترمیم آسفالت را هم درنظر بگیرند تا شهروندان دچار مشکلات نشوند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان این که طولانی شدن زمان عملیات حفاری و ترمیم ها موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است از شرکت های خدمات رسان خواست بر اساس برنامه ای زمان بندی شده عملیات حفاری و ترمیم را اعلام کنند.

نیک روش در پایان برای جلوگیری از دوباره کاری ها از شهرداری بوشهر خواست نظارت کامل بر زیرسازی و ترمیم آسفالت ها داشته  باشد.