همکاری شهرداری آمل و دانشگاه فرهنگ و هنر

دوشنبه های فرهنگی

نخستین نشست دوشنبه های فرهنگی با همکاری شهرداری آمل و دانشگاه فرهنگ و هنر آمل با حضور اساتید و دوستداران فرهنگ در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شهرداران و در این نشست مصطفی مجد ، استادیار دانشگاه و دکتری تاریخ در خصوص طالب آملی و داعی الاسلام ، خروجی یا اخراجی های فرهنگ و تمدن ایرانی ، اسلامی و همچنین علی ذبیحی ، مازندران پژوه در خصوص بازخوانی تاریخ مازندران در زبانزدهای کهن طبری سخنرانی کرده و میثم فلاح ، باستان شناس دبیری این نشست را بر عهده داشت. در سلسله نشست های دوشنبه های فرهنگی که در اولین دوشنبه هر ماه برگزار خواهد شد پیرامون موضوعات فرهنگی ، تاریخی ، هنری و … بحث و تبادل نظر خواهد شد.

رشته‌ ای برای ورود موفق به دنیای نوین کسب و کارهای مدرن و پردرآمد فارغ التحصیلان این رشته برترین‌های کارآفرینی و مدیران موفق انواع کسب و کارهای آزاد و پردرآمد می‌باشند بسیاری از مشاغل خاص به مانند صاحبان سالن‌های زیبایی -طراحان مد- تولید کنندگان پوشاک سازندگان – زیورآلات طلا و جواهر- تولیدکنندگان صنایع دستی و کلیه مشاغلی که با بازار جهانی در ارتباط می‌باشد لازم است که به صورت آکادمیک یا دوره‌های آزاد و کاربردی اطلاعات لازم را در رشته کسب و کار داشته باشد کلیه مدارک این دانشگاه قابلیت ترجمه رسمی و اخذ پذیرش از معتبرترین دانشگاه‌های جهان را دارد. معماری یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاه جامع علمی و کاربردی که بدون محدودیت نوع دیپلم با هر نوع مدرک دیپلم دانشجو می‌تواند در این رشته ثبت نام و به اخذ مدرک مهندسی معماری با کمترین هزینه و کوتاه‌ ترین زمان نائل آید.

فارغ التحصیلان این رشته به راحتی می‌توانند مجوز نظام مهندسی را دریافت و در داخل و خارج از کشور مشغول به کار گردند.