خدمات شهرداری کرج در مرزهای مهران و خسروی

شهردار کرج با حضور در موکب‌های شهرداری در مرزهای مهران و خسروی، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش شهرداران، شهردار کرج با حضور در موکب‌های شهرداری در مرزهای مهران و خسروی، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

شهردار کرج و حضور در موکب‌های شهرداری در مرزهای مهران و خسروی
شهردار کرج، مهرداد کیانی، به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، در جریان روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، در موکب‌های شهرداری در مرزهای مهران و خسروی، حضور پیدا کرد. این حضور با هدف هماهنگی در نقطه صفر مرزی مهران جهت تسهیل ترددهای زائران اربعین برگزار شده است. این جلسه با حضور سردار شرفی، جانشین فراجا و دکتر ضامنی، رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی کشور برگزار شد.

تلاش شهردار کرج برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
مهرداد کیانی، شهردار کرج، در جلسه با بیان شور و عشق خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت که این شور و این اشتیاق برای خدمت رسانی به زائران را شاید هیچ کجای جهان نتوان پیدا کرد. وی افزود که مرز عاشقی است و این مرز ما را به یکی از بزرگترین منابع عشق و ایثار متصل می‌کند. او افزود که چه سعادتی است که خدمتگزار زائران حرم حضرت یار باشیم و نوای حسین(ع) در گوش‌هایمان طنین انداز شود.

شهردار کرج و دورهمی با مسئولان حاضر
شهردار کرج، مهرداد کیانی، در نهایت جلسه همراه با سردار شرفی، جانشین فراجا، دکتر ضامنی، رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی کشور و علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراهند. در این دورهمی، مسئولان حاضر از نحوه خدمت رسانی موکب‌های شهرداری به زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

امکانات و خدمات شهرداری کرج برای زائران اربعین حسینی
شهردار کرج، مهرداد کیانی، در جلسه به لطف خدای متعال از اینکه امکانات و خدماتی که شهرداری کرج و در مجموع استان البرز برای ایام پیاده‌روی اربعین و در مسیر مرز مهران تا نجف و کربلا تدارک دیده است، در وضعیت مناسبی قرار دارد، خبر داد. وی اظهار داشت که خدمت‌گزاری به زائران آغاز شده و امیدوار است خداوند ما را در زمره عزاداران و دوستداران امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) قرار دهد.