دکتر فیروزفر شهردار زنجان:

انتهای آذر ماه شاهد یک جهش رو به اتمام در پروژه ها باشیم

به گزارش شهرداران و به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان جلسات بررسی پروژه های عمرانی مناطق چهارگانه از ساعت ۹ الی ۱۴:۳۰ با حضور شهردار زنجان برگزار شد. علیرضا فیروزفر ، شهردار زنجان پس از استماع گزارشات مشاوران و پیمانکاران مناطق شهر زنجان با تاکید بر لزوم تسریع در پروژه […]

به گزارش شهرداران و به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان جلسات بررسی پروژه های عمرانی مناطق چهارگانه از ساعت ۹ الی ۱۴:۳۰ با حضور شهردار زنجان برگزار شد.

علیرضا فیروزفر ، شهردار زنجان پس از استماع گزارشات مشاوران و پیمانکاران مناطق شهر زنجان با تاکید بر لزوم تسریع در پروژه ها بیان کرد : هوای شهر زنجان به مرور رو به سردی رفته و برای انجام پروژه های عمرانی مناسب نخواهد بود و باعث افزایش هزینه ها و افزایش مدت اجرای پروژه ها خواهد شد. ما باید سرعت اجرای طرح ها را افزایش دهیم تا از زمان موجود بهترین و مفیدترین استفاده را داشته باشیم.

فیروزفر با اشاره به برنامه ریزی دقیق در مناطق جهت پیشبرد پروژه ها تاکید کرد: جهش در پروژه های شهری سرعت پروژه ها باید متناسب با برنامه ریزی های انجام شده باشد و مناطق بر اجرای طرح ها کنترل و نظارت دقیق داشته و گزارشات و ارزیابی های دقیق به صورت مستمر ارائه شود.شهردار زنجان با تاکید مجدد بر تسریع اجرای پروژه ها بیان کرد: تا ۳۰ آذر ماه باید جهش کاری رو به اتمام در پروژه ها را شاهد باشیم ، همه پروژه ها باید به پیشرفت بالا برسند. نباید افزایش زمان اجرا باعث ناراحتی و نارضایتی مردم بشود. تلاشمان باید آبادی شهر باشد ، طرح ها و پروژه ها در جهت رفاه حال مردم و زیباسازی و آبادی شهر میباشد.فیروزفر با تاکید بر رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم افزود : تسریع در پروژه ها به معنای تعجیل بدون تمرکز بر کیفیت نیست که خروجی آن حیف و میل شدن بیت المال و پایین آمدن کیفیت طرح ها باشد.

باید تمام اصول و استاندارد های معمول رعایت شود تا کیفیت پروژه ها کاهش نیابد.

در این جلسه پروژه های زیر مورد بررسی قرار گرفت:

پروژه سبزه میدان

محور شهیدان کریمی

بوستان شهر

بازارچه های محلی میوه و تره بار

کانال نصر

پروژه های عمرانی تجمیعی منطقه ۱

(کانال های شبم، سنبل، صدرا، پیاده روسازی های سطح منطقه و …)

پروژه های عمرانی تجمیعی منطقه ۲ (کانال پشت بیمارستان، پارک های دانشور و شاهد، پیاده روسازی های سطح منطقه و …)

پروژه های عمرانی تجمیعی منطقه ۳ (کانال های غضنفریان، شورجه، راه اهن و ایثار، سنگفرش کوچه حاج شامی، پیاده روسازی های سطح منطقه و …)

پروژه های عمرانی تجمیعی منطقه ۴ ( کانال سایت کارگاهی، شبدری آزادراه زنجان – تهران، پیاده روسازی های سطح منطقه و …)