در محل سینما آزادی شهرداری زرند برگزار شد

جلسه هم اندیشی و بررسی امور مرتبط به تاکسی داران

جلسه هم اندیشی و بررسی امور مرتبط به تاکسی داران در محل سینما آزادی شهرداری زرند برگزار شد.

به گزارش شهرداران، جلسه هم اندیشی و بررسی امور مرتبط به تاکسی داران و تاکسی رانان با حضور مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند ،مهندس عرب پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر ،سید مرتضی جعفری رئیس تاکسیرانی ، رئیس پلیس راهور،کارشناس حوزه پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از تاکسیرانان و نمایندگان تاکسی داران شهر زرند در محل سینما آزادی شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند در این جلسه که با همت و تلاش واحد تاکسیرانی وسازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری صورت گرفت ، مدیران و نمایندگان آژانسها و رانندگان حمل و نقل درون شهری در یک نشست صمیمی و خودمانی بصورت چهره به چهره بامهندس ضیاءالدینی شهردار زرند ، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ، مسئول تاکسیرانی و عوامل پلیس به بیان چالشها و مشکلات خود پرداختند.

شهردار زرند ضمن اشاره به سختیهای شغل رانندگی آن هم با تاکسی و گرمای طاقت فرسای شهرها کویری از جمله زرند، بیان داشت رانندگان تاکسی قشری خدوم و زحمتکش هستند و رفع مشکلات معیشتی و صنفی این عزیزان یکی از اولویت های برنامه های مدیریت شهری می باشد.

وی افزود: باید به دغدغه‌ها و مشکلات رانندگان توجه داشت تا این قشر زحمتکش بتوانند پاسخگوی نیازهای معیشتی خود و خانواده هایشان باشند ،به همین منظور افزایش نرخ کرایه های امسال به نسبت سال‌های قبل با توجه به همه مشکلات و موانعی که وجود داشت ،کمی چشم‌گیرتر در نظر گرفته شد تا رانندگان عزیز بتوانند گوشه‌ای از مشکلات فعلی را جبران کنند.

در پایان نماینده تاکسی رانان ضمن قدردانی از شهردار زرند گفت من و همکارانم به این باور رسیده ایم واطمینان داریم با حمایت‌ها و نگاه ارزشمندی که جنابعالی و مجموعه مدیریت شهری نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات رانندگان در طول یک سال و نیم گذشته داشته‌اید ،مشکلات ما هم تا حدی مرتفع خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست که کارشناسان حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیروی انتظامی پلیس راهور نیزحضور داشتند نکاتی کلیدی و مهم صاحبان آژانس ها و رانندگان ایشان یادآوری و آموزش داده شد.