جلسه هماهنگی مراسم هفته دفاع مقدس برگزار شد

روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 جلسه هماهنگی ادارات در خصوص مراسم هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در دفتر امام جمعه لواسانات برگزار گردید.

به گزارش شهرداران، روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲، جلسه هماهنگی ادارات در خصوص مراسم هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در دفتر امام جمعه لواسانات برگزار گردید. در این جلسه، امور مرتبط با برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز سال تحصیلی بررسی و برنامه ریزی شد. در ادامه به چهار بخش اصلی این جلسه خواهیم پرداخت.

بخش اول: تدارکات و برنامه ریزی مراسم هفته دفاع مقدس
در این بخش از جلسه، برنامه های مورد نیاز برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت. این برنامه ها شامل اقامت جشنواره ها و نمایشگاه ها، برگزاری سخنرانی ها و سمینارهای مرتبط با دفاع مقدس، تجهیزات و دکوراسیون مناسب برای مراسمات و تقدیر از مخترعین و عزاداران دفاع مقدس می باشد.

بخش دوم: نیازمندی های مالی و تامین منابع
در این بخش از جلسه، نیازمندی های مالی و تامین منابع مورد بررسی قرار گرفت. این شامل بودجه برای برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس، تامین لوازم و تجهیزات، هزینه های نیروی انسانی و سایر هزینه های مرتبط می باشد. در این بخش تصمیماتی درباره ی کمک های مالی و تامین منابع برای برگزاری مراسمات در هفته دفاع مقدس گرفته شد.

بخش سوم: برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی
در این بخش از جلسه، برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی بحث و بررسی شد. این شامل برنامه های مرتبط با مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی، اقامت همایش ها و کارگاه های آموزشی، برگزاری جشنواره های مرتبط با تحصیلات و فعالیت های دانش آموزان و دانشجویان می باشد.

بخش چهارم: بررسی و تصمیم گیری درباره ی ارتقای فرهنگ دفاع مقدس
در این بخش از جلسه، نحوه ی ارتقای فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بررسی و تصمیم گیری شد. این شامل برنامه های آموزشی، انتشار محتواهای مرتبط با دفاع مقدس، برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی می باشد. هدف این بخش از جلسه تقویت فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در جامعه است.

در نتیجه، به علت اهمیت بالای مراسم هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، جلسه هماهنگی ادارات در دفتر امام جمعه لواسانات برگزار شد تا برنامه های مرتبط با این مراسمات بررسی و برنامه ریزی شوند و نیازمندی های مالی و تامین منابع برای این برنامه ها مشخص گردد. همچنین، برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی و ارتقای فرهنگ دفاع مقدس نیز در این جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.