جلسه معارفه سرپرست حراست شهرداری خوی برگزار شد

با حضور رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار، معاونین، مدیران مناطق و مسئولین سازمان های تابعه ، جلسه معارفه سرپرست حراست شهرداری خوی برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، در این جلسه که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار خوی به همراه معاونین ، مدیران مناطق و مسئولین سازمان های تابعه ، برگزار شد ، ضمن تکریم محمد شکارلو که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، علیرضا حسینلو به عنوان سرپرست حراست شهرداری خوی معارفه شد.

حمیدرضا عمرانی رئیس شورای اسلامی شهر خوی تلاش های مجموعه حراست، خدمات آنان را بی شائبه دانست و با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی حراست ، مواظبت بر سلامت سازمان است اظهار داشت: حراست نقش کلیدی و اساسی بخصوص در دستگاه های اجرایی دارد.

وی اصلی ترین وظیفه حراست را بحث صیانت عنوان کرد و افزود: صیانت از نیروی انسانی مهمترین رکن هر سازمان است که نیروی انسانی کارآمد و با نشاط می تواند نقش بسزا و ارزنده ای را در سازمان ایفا کند.

حسن نصراله پور شهردار خوی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از محمد شکارلو بر حفظ و صیانت از حیثیت، شان و کرامت انسانی تاکید کرده و گفت: همه باید مجموعه حراست را از خودشان بدانند تا بتوانیم ارتباط صیمیمانه و موثری در سازمان برقرار نماییم.

وی ادامه داد : حراست در مجموعه شهرداری نقش نظارتی دارد و مهمترین وظیفه حراست پیشگیری از وقوع تخلف است و باید بر اساس اطلاعات و‌داده های دریافتی به شهردار و مدیران شهرداری مشاوره داده تا مجموعه شهرداری در ریل درست پیشرفت حرکت کند‌ .

شهردار خوی در ادامه عنوان کرد : وظیفه سالم سازی محیط اداری، پیشگیری از وقوع تخلف، شناسایی عوامل نارضایتی در مجموعه و حفاظت از اسناد، بخشی از وظایف این حوزه خدمتی است.

وی ، وجود حراست در هر سازمانی را الزامی دانست و افزود : امروز نیاز حراست در هر مجموعه ضرورت دارد و امیدواریم با همکاری و تعامل بین همکاران بتوانیم تمام مسائل و مشکلات شهروندان را مرتفع کنیم .