جلسه مراحل بازگشایی مسیر صباشهر از اتوبان ساوه

جلسه ویژه ای با حضور دکتر امرایی معاونت محترم اداره کل راه و شهرسازی استان تهران،دکتر حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی،مهندس ملکی شهردار و معاونین شهرداری ، آقای حسنی رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی در محل سالن جلسات شهرداری صباشهر برگزار گردید.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری صباشهر جلسه ویژه ای با حضور دکتر امرایی معاونت محترم اداره کل راه و شهرسازی استان تهران،دکتر حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی،مهندس ملکی شهردار و معاونین شهرداری ، آقای حسنی رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی در محل سالن جلسات شهرداری صباشهر برگزار گردید.
در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص بازگشایی مسیر ورودی از اتوبان ساوه به صباشهر انجام و پس از بازدید میدانی از محل راهکارهای لازم بررسی گردید.
در حاشیه این بازدید مهندس ملکی شهردار صباشهر ضمن تشکر از مسئولین حاضر بیان داشتند:
ان شالله با همکاری ادارات مرتبط و با رعایت قوانین و مقررات آنچه صلاح شهروندان است پیگیری خواهیم نمود و هیچگاه از حق مردم عزیز کوتاه نخواهیم آمد.

لازم ذکر است در صورت بازگشایی مسیر مذکور بیش از ۶ کیلومتر از مسیر تردد شهروندان به تهران کم و در ترافیک شهری بسیار موثر می باشد.

در اولین ساعات صبح روز یکشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۲ جناب آقای دکتر آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بازآفرینی فضاهای شهری به همراه دکتر شفیع زاده فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار و معاونین ، مهندس ملکی شهردار صباشهر و معاونین شهرداری و جمعی از مسئولین شهرستانی و شهری از محلات مختلف به ویژه بافت فرسوده شهری بازدید نمودند . در این بازدید چند ساعته مهندس ملکی گزارش کامل در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت احیای بافت های فرسوده و تسهیلات ارائه شده به متقاضیان ارائه و در ادامه  دکتر آیینی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر لزوم نظارت دقیق تر ساخت اماکن مسکونی ، تجاری و عمومی در بحث استحکام بنا و ایجاد زیرساخت‌های مناسب تاکید نمودند .