جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرداری ایلام

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری به ریاست افشین مظفری شهردار ایلام برگزار شد.  شهردار ایلام: تمام مرخصی ها تا پایان بارش ها لغو شده است.. به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری ایلام دیشب در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار گردید. […]

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری به ریاست افشین مظفری شهردار ایلام برگزار شد.  شهردار ایلام: تمام مرخصی ها تا پایان بارش ها لغو شده است..

به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری ایلام دیشب در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار گردید. در این جلسه که تمامی معاونین و مدیران شهری حضور داشتند، شهردار ایلام از لزوم آمادگی اعضا سخن گفت و اعلام کرد: اکنون که تمامی مرخصی ها لغو شده است باید با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی در دل بحران احتمالی باشیم. مهندس مظفری اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرداری در آماده باش کامل قرار دارد و تمام نیروی های خدمات شهری و مدیریت پسماند در تمامی نواحی در صحنه هستند. وی افزود: در برخی مناطق مستعد سیلاب در شهر ایلام، نیروها بعلاوه امکانات لازم مستقر خواهند شد تا خدای ناخواسته در صورت وقوع بحران غیرمترقبه تعلل و تاخیر در اعزام به محل نداشته باشیم. شهردار مرکز استان تاکید کرد: شهروندان به اطلاعیه های حوزه ارتباطات و امور بین الملل شهرداری توجه کنند و توصیه ها و هشدارهای لازم ستاد مدیریت بحران استان را جدی بگیرند و از تردد در مسیل ها و حوالی آن خودداری نمایند. در این نشست معاون خدمات شهری شهرداری و دیگر مسئولین نواحی از لزوم آمادگی خود صحبت کردند. در اثنای این نشست، ارتباط مستقیم رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری با صداوسیمای مرکز استان بود. محمد سلطانی در این گفتگوی زنده جزییات تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری را تشریح و هشدارهای لازم را صادر کرد.