جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خوی با اصحاب رسانه

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا، شهردار خوی و اصحاب رسانه به ریاست دکتر حمیدرضا عمرانی رئیس شورا در صحن شورای شهر برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا، شهردار خوی و اصحاب رسانه به ریاست دکتر حمیدرضا عمرانی رئیس شورا در صحن شورای شهر برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر: با تجلیل و قدردانی از نخبگان و افتخارآفرینان، گامی مثبت در زمینه آینده سازی کشور به دست همین نخبگان برداشته می‌شود.

حمیدرضا عمرانی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورای اسلامی، شهردار، اصحاب رسانه و نخبه مدال آور برگزار شد گفت: همین دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند که امروز با تجلیل از افتخار آفرینی آنها، حس وطن دوستی و خدمت به کشور را در ذهن و قلبشان ایجاد می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اوختای عماری یکی از نخبگان این کشور و افتخار شهر خوی محسوب می‌شود که با تلاش و پشتکار خود و حمایت های بی امان خانواده، مدال های رنگارنگی در تورنمنت های ملی و بین‌المللی کسب نموده است.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی نیز در این جلسه با اشاره به افتخار آفرینی نخبه خویی در المپیادهای بین‌المللی ریاضی، جایگاه نخبگان را والا دانسته و اندوخته های کشور برشمردند.

در این جلسه همچنین مشکلات رانندگان استیجاری و نیز امور رفاهی کارکنان شهرداری خوی مطرح و مصوباتی در این خصوص به تصویب اعضای شورای شهر رسید.