شهردار قیدار:

جدول گذاری ۱۵ کیلومتر از معابر شهر قیدار

شهردار قیدار از شروع عملیات ساماندهی و جدول گذاری کوچه ها و خیابان های سطح شهر قیدار خبر داد و گفت: 15 کیلومتر از معابر این شهر جدول گذاری می شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری قیدار، سید مصطفی موسوی با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته جدول گذاری را در مناطق مختلف شهر قیدار شروع کرده ایم گفت: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، پیمانکاران به موقع انتخاب شده و عملیات جدول گذاری با هدف هدایت آبهای سطحی، ایجاد قاب مناسب و ممانعت از تخریب آسفالت انجام میشود.

وی با بیان اینکه اگر جداول و انهار در معابر کارایی خود را از دست بدهد، عمل آسفالت ریزی و کیفیت آن دچار مشکل خواهد شد، افزود: هدایت آب های سطحی و فاضلاب شهری با نبود جداول دچار مشکل می شود.

وی از جدول گذاری در تمامی محلات قیدار از جمله در کوی آذر، محلات پشت شهرداری، پرندها، بافت فرسوده و… خبر داد و گفت: در تمامی معابر جهت آسیل کمتر به آسفالت، برداشت معابر فرسوده و‌ عملیات حفر کانال با برش آسفالت انجام و سپس اقدام به جدول گذاری می شود.

وی با تاکید بر اصلاح و بهبود عبور و مرور بافت فرسوده شهری گفت: جدول گذاری برخی معابر اصلی و فرعی پایان یافته و در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان جداول سایر معابر فرعی و بافت فرسوده نیز در این شهر انجام می گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۳ کیلومتر از معابر سطح شهر جدولگذاری شد و پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر جدول گذاری در معابر شهر قیدار انجام شود و در حال حاضر حدود یک چهارم جدول گذاریهای مورد پیش بینی انجام شده است.

این مسئول اعتبار پیش‌بینی شده به این منظور را بیش از ۵ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: جدول گذاری صحیح باعث جلوگیری از مانداب و آلودگی محیط زیست و ارتقاء سطح بهداشت محله می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری طی سال گذشته شش نقطه را که مشکل آب گرفتگی داشت شناسایی کرد و تاکنون چهار مورد اصلاح صورت گرفته و در این راستا میدان شهدا، جاده زنجان، تقاطع شهرداری و ابتدای بلواذ شهید بهشتی رفع ایراد و کانال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه رفع آبگرفتگی در داخل بافت فرسوده نیز انجام شده است افزود: امسال در دو نقطه دیگر مشکل آبگرفتگی مرتفع خواهد شد.

شهردار قیدار در پایان عنوان کرد تمامی پروژه های پیش بیش بینی شده بودجه به قرارداد تبدیل شده و شهرداری با قدرت در حال انجام پروژه های شهری است.