ثبت اطلاعات مکانی و توصیفی پروژه‌های کفسازی در سامانه SDI شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: ثبت اطلاعات مکانی و توصیفی پروژه‌های کفسازی در سامانه SDI شهرداری تبریز به همت اداره کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شد.

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای مستندسازی پروژه‌های کفسازی و همچنین مدیریت اصولی و فنی بهسازی معابر شهری، این معاونت نسبت به ثبت مشخصات مکانی و توصیفی پروژه‌های کفسازی اقدام کرده است.

وی افزود: بر همین این اساس مشخصات عمومی و فنی معابر در سامانه SDI شهرداری تبریز ثبت می‌شود که این فرآیند برای اولین بار در خصوص پروژه‌های آسفالت صورت گرفت و هم‌اکنون پروژه‌های کفسازی در مرحله اجرا است که این فرایند می‌تواند در دیگر بخش‌ها نیز قابل توسعه باشد.

احمدزاده همچنین در خصوص مزایای این سامانه بیان کرد: خروجی این سامانه تسهیل نحوه آمارگیری از پروژه‌های عمرانی، مدیریت و اولویت‌بندی پروژه‌ها، اطلاع به روز از وضعیت پروژه‌های در حال اجرا و تشخیص ضرورت و یاد عدم ضرورت اجرای پروژه‌های آسفالت، کفسازی و… داشبوردهای اطلاعاتی خواهد بود.