به مساحت حدود یک کیلومتر برقرار شد

تملک، تعریض و آزادسازی بلوار امام رضا به چالوس محله

دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس در مراسم تملک، تعریض، آزادسازی و اتصال چالوس محله به بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: پیرو تقاضای شهروندان گرانقدر در خصوص روان‌سازی معضل ترافیک شهر چالوس بخصوص در هسته مرکزی شهر چالوس با سیاست‌گذاری‌هایی که در شورای اسلامی شهر چالوس شکل گرفت بنا شد شهرداری در راستای ایجاد معابر جدید جهت دسترسی شهروندان عزیز در حوزه شهر چالوس اقدام کند.

به گزارش شهرداران، دکتر مسعود یعقوبی شهردار چالوس در مراسم تملک، تعریض، آزادسازی و اتصال چالوس محله به بلوار امام رضا(ع) اظهار کرد: پیرو تقاضای شهروندان گرانقدر در خصوص روان‌سازی معضل ترافیک شهر چالوس بخصوص در هسته مرکزی شهر چالوس با سیاست‌گذاری‌هایی که در شورای اسلامی شهر چالوس شکل گرفت بنا شد شهرداری در راستای ایجاد معابر جدید جهت دسترسی شهروندان عزیز در حوزه شهر چالوس اقدام کند.

وی افزود: امروز به لطف خداوند با توافق با خانواده محترم حیدرپور متراژ تقریبی یک‌هزار متر مربع در رینگ ۴۵متری تملک و تعریض و بازگشایی شد.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: با تملک این واحد اتصال “بلوار امام رضا” به “چالوس محله” به مساحت حدود یک کیلومتر برقرار شد تا با اقدامات عمرانی و زیرسازی و آسفالت این معبر مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

یعقوبی ادامه داد: در ادامه این توافقات در هفته آینده بازگشایی چالوس محله به گلسرخی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح جاده ۲۰متری در حد فاصل حدود ۲۰۰متر از این معبر ۴۵متری با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر چالوس تملک شد که بازگشایی آن نیز در هفته آتی صورت خواهد گرفت تا شاهد اتصال “چالوس محله” به “گلسرخی” و از “گلسرخی” به “رادیودریا” باشیم که این معبر سبب کاهش ترافیک در مرکز شهر چالوس و معضلات ترافیکی خواهد شد.

شهردار چالوس بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به تصمیماتی که در شورای اسلامی شهر چالوس اتخاذ شده است، بنا داریم در جاده ساحلی و اتصالات رینگ ۴۵ متری تا پایان سال اتفاقات خوبی را برای مردم شهر چالوس و تسریع اقدامات عمرانی جهت روان سازی ترافیک رقم بزنیم تا رضایتمندی شهروندان را داشته باشیم.

در پایان گفت: جا دارد از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، فرماندار، دادستان، امام جمعه، ریاست دادگستری، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهرستانی بابت همراهی بامجموعه مدیریت شهری کمال قدردانی را داشته باشم.