تماشاخانه سیار مهمان بچه های سمنانی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: همزمان با هفته ملی کودک تماشاخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان سمنانی با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی در سمنان برگزار شد.

امیر نجم در ادامه با اشاره به اینکه این برنامه جمعه ۱۵ مهر ماه در محله کهنه دژ سمنان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این تماشاخانه برنامه های شاد و متنوع روی صحنه مانند اجرای زنده تئاتر عروسکی، قصه گویی، مسابقه، پخش فیلم های سینمایی و انیمیشن های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

وی افزود: حمایت معنوی از کودکان کشورمان و دوره زندگی کودکی به منظور اصلی ترین دوره زندگی انسانی، توجه به شهروند بودن کودکان، توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی آنان، کمک به شکل‌گیری خاطره‌هایی زیبا و پرشور برای کودکان امروز ایران اسلامی از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در سمنان می باشد.

نجم در پایان خاطر نشان کرد : این برنامه با مشارکت استانداری سمنان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، خانه احسان شهر سمنان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.