تلاش جهادی شهردار، نیرو محرکه توسعه کنونی شهر کاکی است

اعضای شورای اسلامی شهر کاکی با حضور در محل پروژه ادامه کانال الوند از حضور،نظارت مستقیم و دلسوزی شهردار کاکی در اجرای صحیح پروژه های عمرانی و تلاش جهت توسعه و آبادانی شهر تقدیر نمودند.

به گزارش شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر کاکی با حضور در محل پروژه ادامه کانال الوند از حضور،نظارت مستقیم و دلسوزی شهردار کاکی در اجرای صحیح پروژه های عمرانی و تلاش جهت توسعه و آبادانی شهر تقدیر نمودند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاکی گفت: تلاش جهادی شهردار نیرو محرکه توسعه کنونی شهر است.

حاج سید حسن حسینی افزود: مهندس باسیره در ساعات گرم روز مثلاً ۱۱ظهر یا ۱۶عصر استراحت و خانواده را رها نموده و جهت نظارت و اجرای صحیح پروژه ها و جلوگیری از نقص ،اشتباه یا دوباره کاری شخصا سر پروژه ها حاضر می شوند.

حسینی تاکید کرد:در حالیکه در بسیاری از شهرها شاهد وجود پروژه های نیمه تمام هستیم اما ایشان با توجه به داشتن تجربه عملیاتی ،درایت و مدیریت زمان و هزینه اکثر پروژه ها را در کمترین زمان ممکن به اتمام می رسانند.

وی ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری کاکی بخصوص واحد عمران،خدمات شهری و ماشین آلات اظهار داشت: شتاب توسعه و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهر و جلب رضایتمندی شهروندان را مدیون مدیریت مهندس باسیره و تلاش بی وقفه و جهادی ایشان و مجموعه کارکنان شهرداری هستیم.