تصویب بهای خدمات آرامستان رحمت تبریز

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از تصویب قیمت قبور در آرامستان‌ های تبریز خبر داد.

به گزارش شهرداران، فرخ جلالی در خصوص خبر فوق افزود: در جریان بررسی لوایح عوارض و بهای خدمات در سال ۱۴۰۲، بهای خدمات سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز جلسه شورای شهر مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.

جلالی در ادامه نسبت به افزایش تعرفه سال جدید افزود: بهای خدمات در سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز نسبت به سایر آرامستان‌های کشور به صورت میانگین از نرخ پایین تری برخوردار بوده و تلاش کردیم از همشهریان تعرفه خدمات کمتری دریافت کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در ادامه گفت: در حوزه خدمات علاوه بر ارائه انجام امور دفن و کفن، در سال جدید خدماتی از جمله مداحی و پذیرائی و … را به صورت پیمانکاری واگذار می‌کنیم.

جلالی با اشاره به سایر اقدامات آرامستان‌های شهر تبریز اظهار کرد: نرخ  تعرفه خدمات سایر آرامستان‌های تبریز نیز مطابق با تعرفه جدید  اعلامی محاسبه خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات در سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: این سازمان به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به خانواده‌های متوفی است، که در این بین خدمات این سازمان به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، اهدای عضو با حداقل هزینه صورت می‌گیرد.

افزایش تعرفه و بهای خدمات در سال جدید طبق تصویب شورای اسلامی شهر تبریز ۴۵ درصد بوده است.