تسهیلات کم‌بهره به ۷ طرح درآمدزای دهیاری‌ها پرداخت شد

در جلسه کمیته ملی وام دهیاری‌ها تصویب شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در آخرین جلسه کمیته ملی وام ،:تسهیلات کم‌بهره به ۷ طرح درآمدزای دهیاری‌ها پرداخت شد پرداخت ۶.۴۳۷ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به ۷ طرح درآمدزای دهیاری‌ها و خرید ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی تصویب شد.

به گزارش شهرداران و روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور،دکتر نورعلی  گفت:  با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده، شاهد ایجاد ۲۲۰ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه خواهیم بود.
وی افزود: جلسات کمیته تسهیلات وام دهیاری‌ها  در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک پست بانک ایران  و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، تشکیل می‌شود.
در این جلسه که با حضور اعضای کمیته وام و نمایندگان پست بانک ایران در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، ۷ طرح درآمدزا و خرید ۱۵۰ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها از استانهای؛ اردبیل، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قزوین، هرمزگان و یزد بررسی و تصویب شد.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از دهیاران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها، قابلیت‌ها و مزیت‌های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد بسترهای درآمدی پایدار برای دهیاری استفاده مطلوب و مناسب را ببرند.