تجهیز ۲ سالن ورزشی منطقه سه برای اسکان اضطراری زائران پیاده

شهردار منطقه سه مشهد از تجهیز دو سالن ورزشی برای اسکان اضطراری زائران امام رضا(ع) در دهه آخر صفر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهرداران، سیدعلی‌ حسینی ملک‌آباد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه سه، زائران پیاده‌ای که در روزهای پایانی ماه صفر به حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شوند، در صورت نیاز در دو سالن‌ ورزشی سطح منطقه اسکان داده می‌شوند.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور تکریم زائران پیاده حرم رضوی انجام می‌شود و طی آن سالن یاس واقع در انتهای طبرسی شمالی۱۰، روبروی بوستان یاس و سالن ورزشی بهمن واقع در بهمن ۴۴ ، برای اسکان در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

حسینی ملک‌آباد افزود: سالن یاس با ظرفیت ۴۰۰ نفر به صورت کف‌خواب آماده استفاده برای زائران رضوی می‌باشد که مجهز به سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی است و زائران در صورت نیاز به پتو، چای، آبجوش و قند به راحتی دسترسی دارند.

وی به اسکان موقت زائران در سالن بهمن اشاره کرد و گفت: این سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر، به صورت چادرخواب که امکان برپایی ۸۰ چادر دونفره در آن مهیا می‌باشد، در اختیار زائران قرار می‌‌گیرد.

شهردار منطقه سه تصریح کرد: این سالن نیزدارای امکانات سالن بهمن است وعلاوه بر آن چادر مسافرتی توسط شهرداری به زائران داده می‌شودو همچنین مواد شوینده جهت استحمام و شست‌وشوی ظروف و سطوح نیز در سالن‌ها موجود است.