با حضور معاونان حمل و نقل ترافیک مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز؛

تبیین و بررسی سیاست‌های کلان ترافیکی شهرداری تبریز

با میزبانی معاونت حمل و نقل و ترفیک شهرداری منطقه ۳ تبریز و با حضور سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، سیاست‌های کلان ترافیکی شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۲ مطابق بودجه مصوب تبیین و بررسی شد.

به گزارش شهرداران، با میزبانی معاونت حمل و نقل و ترفیک شهرداری منطقه ۳ تبریز و با حضور سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، سیاست‌های کلان ترافیکی شهرداری تبریز برای سال ۱۴۰۲ مطابق بودجه مصوب تبیین و بررسی شد.

امیر جاهد معاون حمل و نقل و ترفیک منطقه ۳  اظهار کرد: مطابق بودجه مصوبمنطقه،   این نشست در جمع معاونان حمل و نقل  ترافیک مناطق ۱۰ گانه شهرداری و با حضور سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهراری تبریز برگزار شد.

امیر جاهد بررسی اولویت کاری تمامی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز در سال جدید را محور و موضوع نشست مذکور عنوان کرد و افزود: در این جلسه نحوه اجرای پروژه‌های ترافیکی و اولویت‌های کاری معاونت‌های حمل و نقل  ترافیک مناطق ۱۰ گانه، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی از اهم نتایج حاصل از نشست، به توافق بر اجرای مناقصه عمومی به منظور اجرای پروژه‌های  ترافیکی بر اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز اشاره کرد.

معاونت حمل و نقل و ترفیک منطقه ۳، برگزاری به موقع و مطابق با بودجه مناقصه پروژه‌های ترافیک از جمله اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی، اصلاحات هندسی به منظور ساماندهی نقاط حادثه‌خیز، اجرای سرعتکاه‌های آسفالتی، تهیه و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در معابر و تهیه و نصب تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه را عاملی بر روان‌سازی ترافیک در معابر و افزایش ایمنی شهروندان اعلام کرد.