“تبریز؛ بهشت ماندگار” میزبان شایسته نوروزی هموطنان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور در برنامه‌های جشنواره نوروزی "تبریز؛ بهشت ماندگار" حضور گسترده همشهریان و مهمانان در این برنامه‌ها را موجب دلگرمی خانواده فرهنگی شهرداری تبریز دانست.

به گزارش شهرداران، امیر نصیربیگی در حاشیه دیدار از برنامه‌های جشنواره نوروزی “تبریز، بهشت ماندگار” که با هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و به همت مدیریت‌های فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود، با اشاره به تنوع برنامه‌های برگزار شده در قالب این جشنواره اظهار کرد: جشنواره نوروزی تبریز “بهشت ماندگار” فرصتی برای معرفی تبریز و ظرفیت‌های فرهنگی آن به همراه اجرای دهها برنامه فرهنگی و هنری است که هر یک به سهم خود می کوشند جاذبه‌های فرهنگی تبریز را هر چه بهتر عیان کنند.

وی افزود: در فرصتی که طی چهار روز برای دیدار از این برنامه‌ها به عمل آمد و گفتگویی که با مخاطبان این برنامه‌ها داشتم، رضایت خود را از این برنامه ها اعلام می کردند و نسبت به تداوم آن در ایام پس از نوروز، بنا به شرایط و موقعیت نیز درخواست و تاکید داشتند.

نصیربیگی اظهار کرد: این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهر که محل تجمع گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی نیز بود، شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی بود که توانست رضایت مخاطبان برنامه‌ها را به خود جلب کند و به ظرفیتی بی سابقه در اجرای برنامه‌ها تبدیل شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها روزهای آینده نیز به اجرا درخواهد آمد و امید است بتواند محملی برای بهره گیری شهروندان از برنامه‌های بهشت ماندگار فراهم شود.

برنامه‌های متنوع جشنواره نوروزی “تبریز، بهشت ماندگار” در تمام نقاط شهر در حال اجرا است و همشهریان و مهمانان گرامی نوروزی می توانند از طریق تارنمای سازمان به آدرس honar.tabriz.ir و آدرس کانال ایتا https://eitaa.com/farhangtbz همه روزه به برنامه جشنواره و آدرس محل های برگزاری دسترسی داشته باشند.