استاندار اردبیل:

تأمین فضای مورد نیاز دادگستری اردبیل نیازمند اختصاص اعتبارات بیش‌تر است

استاندار اردبیل با اشاره به کمبود فضا در حوزه قضایی استان، خواستار اختصاص اعتبارات بیش‌تر از سوی قوه قضاییه برای تکمیل ساختمان‌های در حال اجرای این حوزه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه اظهار کرد: باید در راستای حل مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان اردبیل با همدلی اقدام کنیم.

وی افزود: با توجه به کمبود فضا و استیجاری بودن تعدادی از ساختمان‌های دادگستری استان اردبیل، اختصاص اعتبارات بیش‌تر از سوی قوه قضاییه برای تکمیل ساختمان‌های در حال اجرای این حوزه ضروری است.

اهمیت تکمیل ساختمان جدید حل اختلاف در جلوگیری از ترافیک شهری

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ساختمان فعلی حل اختلاف استان اردبیل در مرکز شهر و ایجاد ترافیک و مشکلات تردد، تکمیل هر چه سریع‌تر ساختمان در حال اجرا، در جلوگیری از بروز مشکلات برای مردم حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ استاندار اردبیل به همراه علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه از ساختمان در حال اجرای حوزه دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب استان بازدید کردند.