رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خبرداد:

بودجه ۳۰ هزار میلیاردی برای حمل و نقل عمومی در سال۱۴۰۲ اختصاص میابد

آقامیری با اعلام این خبر که در سال آینده ۲هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد، گفت: در بودجه سال آینده، ۳۰هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که برابر با ۴۰ درصد بودجه شهرداری است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام سید محمد آقامیری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نود و سومین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور که در مسجد قبا منطقه۳ برگزار شد، گفت: هدف ما از اینکه مساجد را پایگاه اصلی ملاقات با شهروندان قرار دادیم، کاهش فاصله مسئولان با مردم و آگاهی از نیاز، خواسته‌ها و تمایلات گوناگون شهروندان است که فرصتی مغتنم برای بررسی و گره گشایی از مشکلات فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از سال گذشته اولویت اصلی شورای شهر تهران بر توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی بوده است، تصریح کرد: خرید اتوبوس، تامین قطعات اتوبوس‌های فعلی و در کنار آن نوسازی به منزله مهم‌ترین نکته مدنظر شورای شهر و مدیریت شهری است.

آقامیری در عین حال از فعالیت ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در حال حاضر در معابر شهری خبر داد و افزود: در بودجه امسال ۴۰درصد بودجه شهرداری به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که اقدامی بی نظیر است.

او با اعلام این خبر که در سال آینده ۲هزار اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد، افزود: در بودجه سال آینده، ۳۰هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص یافته که برابر با ۴۰ درصد بودجه شهرداری است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.